hello sunday,

well nu är lördagen över, och jag sitter här och är fruktansvärt pigg. har rockat rockring och dansat på soffa och gjort gud vet vad mer bara för o bli kvitt energin, men de hjälpte fan inte så mycket. skit samma, får sitta här o stirra på väggen tills jag blir trött.
annars har lördagen varit bra, började jätte bra med att jag mötte upp andreas i stan. och det var as skönt o träffa honom igen efter nästan 1,5 år. sist vi träffades var ju inte mitt ljusaste tillfälle, min bal och jag var riktigt riktigt läskigt onykter.
hur som helst, medan vi leta fik så hamnade vi uppe vid djurgårn typ. eller det var ett berg, det var riktigt as fint och hade utsikt över grönan + vattnet. hur jävla as fint som helst var det där uppe, och det bästa var att solen brändes. galet varmt hela dagen. efter att ha suttit där uppe och gått våran promenad runt vattnet gick vi på subway jakt. och satte oss sen ner igen vid vattnet närmare centralen och åt. sen vart jag tvungen o åka. och då blev det mat med mikael på valles, okej jag är tjock. först halv subwaymacka, sen halv pizza 1,5 tim senare. mat är bäst. och sen följde mikael med hem, och skulle chilla hemma hos oss ett tag. det slutade med att han ligger avdäckad i mitt rum nu.

dagen har vart bra. kvällen kunde varit psykiskt bättre. men det är så det funkar, ibland går det bra och ibland inte. det som jag dock upptäckt är att det där inte har blivit oftare nu på sistone. kan det bero på en viss sak? ja det kan det. kan detta innebära att melisa ska återgå till det gamla och ha bra kvällar och dagar konstant? för när det är något som inte känns bra, så gör vi människor saker som inte är bra.
in a game like this, someone's gotta be the loser..
nu ska jag dock också dra mig till sängs, ska försöka komma upp vid 10 tiden så att jag kan diska och dammsuga innan jag åker till jobbet!
when it comes to me, it's never ok to stop trying.. och när man trycker upp fel saker i ansiktet på mig, ja då brukar det oftast vända till det negativa. which is never good. negativa saker är negativa av en enkel anledning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0