jag borde definitivt sova nu..

men har istället spenderat kvällen med att gå igenom lite gamla inlägg. den här bloggen är inte speciellt gammal. men fan vad mycket jag skrev förut. fan vad känslor det fanns i varenda litet ord. är det så, att när man mår som sämst, så känner man som mest? det är oftast då folk alltid säger - jag vet att jag lever när jag lider.
jag gjorde detta dock för att få ihop diverse olika citat, tankar etc etc som jag har tänkt om dig, om allting mellan oss och om hur jag mådde. jag vill veta, och jag vill tänka tillbaka på hur jag mådde. och jag vill veta vad det var som fick mig att gå. och jag vill veta vad för sorts känslor jag kände då. för idag är saker såpass mycket mer annorlunda, att jag inte har dom här längre. jag känner dom inte varje dag, varje minut, eller i varje andetag jag tar.
och det är en skön känsla.. att tänka tillbaka på allting, och inse att fan, även om man vid ett tillfälle i livet står still, så kommer man så småningon att flytta på sig.

nu måste jag verkligen somna. sover i min brors säng i natt igen. den är väldigt skön faktiskt. hoppas han inte läser de här och får reda på det.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0