kan inte vara mer än nöjd,

dagen har varit bra. trots tusen olika funderingar på tusen olika saker.
att höra din röst ibland, i just de tonläget som passar mig perfekt gör att jag ger mig själv tusen olika funderingar. men helt i onödan, för jag vet bäst vart jag står.
hur som haver.
dagen spenderades med att städa mitt rum, jo faktiskt - jag har ett rum. helt sjukt att inse att fan det är inte så jävla fult. dock så insåg jag även att jag vill ha en ny matta. fast inte bestämt än vilken färg helt riktigt. brun möjligtvis. inget i mitt rum går ihop. allt är helt olika. sängöverkastet är i en färg, gardiner i en helt annan, bord i en tredje och det man kan kalla för nästan byrå i en fjärde. och egentligen gäller samma sak vårat vardagsrum. förstår inte hur jag inte får ihop det... allt ser ut som saker slängda in i ett rum bara för att det ska likna ett rum, nästan iaf.
och sen spenderade jag ett par timmar inne i stockholm. där min bror köpte födelsedagspresent nummer två, vilket var en översnygg väska från adidas som jag kan använda som skolväska. tror ni jag är lite nöjd? eh nej rätt så jävla as nöjd. är as kär i väskan och funderar på att börja använda den i princip konstant. kanske ta den till jobbet imorgon bara för att få skryta litegrann.
och så köpte han mig en hatt.. så nu på lördag. så kommer jag förhoppningsvis vara väldigt snygg. klänning, klackar och hatt? det låter bra? låter väldigt utmärkt tycker jag.
nu ska jag röra mig mot sängen. och fan vad skönt det ska bli att sova i en säng som är bäddad, och städad. och skönt det ska bli att inte behöva trampa på massa olika saker på väg till min säng.

Nej, nu ropar den och jag ropar väldigt högt tillbaka! Väckning kl 09.00 imorgon, på riktigt den här gången dessutom.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0