någon som känner sig manad till att kanske möjligtvis DÖDA mig?

jag vill inte klaga, för jag njuter, men - jag har sovit ca 13 timmar på tre nätter, har i princip pratat och läst på engelska 70% av tiden som gått förbi de senaste 3 dygnen, förstår fortfarande inte hur jag ska lyckas med min tenta på fredag, visst att jag pluggar till den och så men jag är livrädd för att den ska vara svårare än vad den verkar vara, så jag vet inte. kommer att halshugga mig själv om jag failar. jag har blivit uppskriven på att jobba imorgon 15.00-00.30 när jag egentligen borde spendera hela kvällen med att plugga på orden men kan jag det? Nej det kan jag inte (jag har dessutom skola till 16.00, hur ska det gå ihop? Inte alls är mitt svar). Och sen har jag mystiskt nog fått någon form av förlust av mitt kortminne på sistone, så jag lyckades glömma av tentan och skrev upp mig på en arbetstid som ligger på 14-21 på fredag men döh tentan är mellan 13-15 på fredag - hur hade jag tänkt o lyckas med detta? Jo genom att en sjukt bra vän till mig ställer upp och skippar lite av sin skola för att jag ska lyckas göra min tenta, tack älskade underbara vän. Och efter tentan ska jag direkt åka till jobbet och jobba 17.00-23.00 och kommer inte att vara hemma förrän runt halv 1 eller 1 på natten, sen på lördag måste jag åka in till stan för att köpa någon form av piratutkläddnad för på lördag ska jag vara pirat på en fest, och jag har funderat på att möjligtvis supa mig relativt jävla as packad och halvdö den kvällen, för att sen vakna upp förhoppningsvis hemma hos Carro och åka till jobbet. Stabilt. De kommande 4 dagarna av mitt liv. Mycket? nejnej, inte alls. Stress? Jotack i flera lager också tack flera gånger om också tack, knulla mig baklänges också tack.
Tänk om man kunde klona sig själv, förstår ni hur enkelt det hade varit i sånna fall? Då hade jag väldigt enkelt kunnat dyka upp på alla dessa platser och göra alla dessa olika saker med mina olika kloner, och tom kanske ha vilopauser för vissa kloner. Funderar på att hoppa av lärarutbildningen och börja forska om kloning och sånt bajs, you never know, ingenting är omöjligt..
Juste ja, egentligen borde jag även läsa 230 datorskriva sidor också tills imorgon, för imorgon har min grupp en presentation om lite olika koncept. Men min underbara klasskamrat har skrivit plots' till dessa så jag behöver bara läsa 4 sidor. Vad gör man när man har bra vänner? Så nu ska jag läsa min sista plot, kolla på one tree hill och gossip girl och sen sova. Och i natt känner jag, eller ikväll känner jag att det absolut bästa bästa hade varit att inte somna ensam. Men vad gör jag? Jag somnar ensam. Jag skulle även vilja uppfinna en mänsklig robot som inte är som en robot alls, utan är precis som en riktig människa som jag kan kalla på då och då, de dagar/kvällar/nätter jag behöver den. Alltså, mina idéer börjar kännas fruktansvärt smarta, så jag ska nog spinna vidare på dessa..
Men som jag sa i början, jag njuter ändå. Det är nog det här som är livet. När man har lite för mycket att hinna med och är alldeles för oerfaren för ett hektiskt liv för att kunna planera det snyggt, men det är bara något nytt jag behöver (och ska) lära mig.
Nu har jag skrivit en fruktansvärt kort novell. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0