people always leave.

okej, min bästa vän kanske kan haft en smula rätt när hon senast idag sa 
                  'du vet att det inte kommer bli annorlunda den här gången'
med vissa människor har man vissa känslor.
och där är ett ställe jag helst inte vill vara på. vantrivs rätt rejält där. men sen är andra saken, vem fan vet vad som händer. tid är en mäktig sak. och tid förändrar allt, och kanske tom alla.

jag hatar när alla omkring ser allt man själv aldrig ser, jag hatar när alla omkring talar sanning när man själv trivs fruktansvärt bra i lögnen, och jag hatar när alla omkring får en o känna att dem har rätt
 vilket de oftast har, när man själv känner att dom har fel, fast man vet att dom inte har det. 
                                         förstår du vad jag menar? de funkar liksom inte längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0