regn,

nu kan man nog starkt påstå att det regnar massor. och jag är hungrig, dumt nog åt jag inte efter jag slutat idag. men mamma har skickat med mat med min bror, fast orkar inte gå upp o värma. får man skylla sig själv i ett sånt läge?
bortsett från det är jag fruktansvärt tom på ord. tom på tankar, tom på rätt mycket om jag ska vara helt ärlig. det enda som snurrar runt i min huvud för tillfället är att nu vet du hur det känns.. men det är inget jag vill känna, eller tänka. det blir fel. men antar att det är så jag skyddar mig mot allt som blev sagt.
saker blir så jävla sällan som man tror. saker kan förändras på två sekunder. känslor kan på en sekund gå från bra till dåliga.
frågan är vad man gör nu... funderar på att ladda ner gossip girl och glo på det, men jag borde verkligen läsa. imorgon ska jag ha läst färdigt novellerna helt. men gossip girl är nostalgiframkallande på hög nivå, och jag vet inte vad jag riktigt behöver för tillfället. är det någon idé att läsa om man inte förstår vad man läser? eller memorerar vad man läser?

everything comes to an end..
from lovers to friends.
from friends to enemies.
from enemies to haters,
from haters to an end?

ibland får man vara stark nog att stå ut med det värsta som kan hända en, ibland är det värsta som kan hända en även det bästa. för ibland så är det värsta som får en o ändra sig, ibland är det värsta det bästa för man lär sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0