såhär ligger det till..

f o r t f a r a n d e   t r ö t t.
eh och jag skulle komma i säng innan kl 3 idag? Eller inte. Det är lugnt, imorgon får jag sova ut lite åtminstone. Ska försöka komma upp vid halv 12 så jag hinner göra mig lax till frukost. Läskigt o bli sugen på sånt mitt i natten, ingen ork till att laga mat då direkt.
ska istället bege mig till sängen - som btw fortfarande är obäddad utan lakan och allt sånt där som man behöver i en säng som den även varit i ett par dagar nu. är man lat då? det där tar ca 5 minuter. orkarfaninte!
Sitter och filar på vad jag ska ha för stil på min tatuering, det måsta kännas helt rätt. Men hittar ingen bra perfekt stil som jag klickar med. Men visst är det så.. sve je prolazno, och jag har trott på den meningen i två år nu. det är den som får mig att stå upp, mer än vad jag oftast orkar. det är den som får mig att stå ut med känslor som en människa egentligen inte ska behöva känna. någonsin. enligt mig. men jag tror att alla i världen kommer att gå igenom en sådan period i sitt liv. sen finns de dem som klarar det, och dem som inte klarar det.
jag tror på att det i slutändan blir bra, jag tror på att det i slutändan blir en rosa bubbla som man svävar runt i. vissa dagar är den lite tyngre än andra. men långt ifrån pesimist är jag. en gång var jag det, pesimistens mamma nästan. men idag är jag så långt därifrån som man bara kan vara.
Idag är jag där man njuter av få andas.
Fast, det är en kväll som denna som man saknar någon att andas med. någon som orkar dra en till sängen och bädda sängen till o börja med, och någon som somnar där bredvid.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0