sova kanske?

nu ska melisa strax lägga sig. måste fan gå upp vid halv 10 imorgon. ska åka in till stan kl 11.00 och måste äta frukost innan det imorgon.
nu skriker sebben som en stucken gris. antar att polisen kommer snart och klagar på att det hörs igen. vi är omtyckta av polisen här borta tydligen!
bortsett från det har dagen varit bra, sov ut as länge - as skönt och sen sprang jag till bussen - igen. inget ovanligt dvs!
jobbade bara 5 timmar idag, skön arbetsdag? jotack det var det. dock blev jag pmsig och åt allt som kom i min väg i princip. några skedar choklad & cola topping också. mumma.

well, idag var det här lagom meningslöst, men är lite nöjd med min nya sida så ville kladda lite här ändå. och anledningen till varför det är som det är, beror på att jag är lite smått äcklad. tankar på gamla saker som får en o vilja spy femton miljoner gånger om gör att man blir lite off. lättast så. jag menar, när jag brutit cirkeln varför i helvete skulle jag ta tillbaka den? onda cirklar är det sämsta som finns.
nu går jag och lägger mig, adjökens! och god natt också kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0