yeyforme.

har nog fått urinvägsinfektion igen. yey! fan vad bra. och hur botar man urinvägsinfektion? med pills pills pills. och hur får man tag på pills? man ringer runt lite folk. nej, man ringer vårdcentralen. yey, och slösar 300:- kr till för att de ska upptäcka att man har urinvägsinfektion. yey! och sen får man punga ut några hundra till på pills pills pills. fan vad bra alltså. läskigt bra.
fast jag tror jag super bort urinvägsinfektionen med sprit på lördag istället. kan det inte vara som med bakterier i kroppen, ren sprit tar nog kål på rätt mycket sån skit. tänk om de ändå funka lika bra på urinvägsinfektion.
jag ska testa, sen kan jag återkomma. nu känns den här veckan extremlång bara för att jag längtar till helgen. längtar läskigt mycket. dels för att få vila på lördagen, och dels för att få supa på lördagen, och dels för att slippa gå till skolan och bli grävd under 20 kilo arbeten. fan vad kul det är! fan vad bra det är. och jag är inte alls bitter ikväll. och min mamma ringde inte alls och började prata om helt fel ämnen ikväll så jag kan väldigt enkelt plugga ikväll. nej kanske inte direkt.
varför tar folk alltid upp saker som river upp gamla gamla äckliga horiga fitt äckliga känslor? kan dom inte bara låta dem vara ifred, och långt bort från mig - där de belong. vad fan heter det ordet på svenska? kan inte ens prata svenska längre. har inget ordförråd i varken svenska eller engelska känns det som. rätt värdelöst.
jämför dagens inlägg med nattens inlägg. mycket kan hända på ett par få timmar.


 sexy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0