delete.

kände att jag ville ta bort förra inlägget. pallar inte. pallar inte tankarna för tillfället. har varit en trevlig förmiddag då jag sovit lite för mycket. nu ska jag sätta mig på balkongen och ta en cigg, fundera på om jag ska ta en powerwalk eller inte. det är fruktansvärt fint väder här idag och jag vill vara utomhus och röra på mig, synd bara att rätt sällskap inte alltid är tillgängligt.
utöver det har jag inget vettigt alls att säga trots att praktiken började idag, idag är inte lika bra dag som igår och jag orkar bara inte.
känner bara att jag vill komma härifrån, från det stadiet jag är på nu. samtidigt som jag inte vågar gå till något annat stadie, än.
det är väl tur att man var snygg idag åtminstone. eller är det inte ok att tänka så? well, bite me. nu ska jag pussas med luften. för den är fri. luften är fri, luften är fri. och grannen ovanför mig eller vart fan han nu bor måste seriöst sluta lyssna på celine dion  i am your womaaan and you are my man! är det den ENDA låten han/hon känner till? gått på repeat i två dygn nu. så jag ska kontra med lite bosnisk skit nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0