hemma,

nu sitter jag i sängen hemma hos mamma, ont i vänstra skinkan fortfarande är hungrig som ett as och trött som ett as. tror ni jag är en bitterfitta? världens största. NU säger hon - vi kan äta nu så du kan väl ringa o beställa.
så nu om 20 minuter bör min mat ha kommit och då är jag människa igen , just nu vill jag mörda och äta upp allt som står i min väg.
Plus ett litet mindre eller ja ganska stort problem, jag kan inte hitta min mobilladdare. tjoho! lär bli skitkul bussresa imorgon på 5 timmar utan den isf. Or not.

"On je stajao i gledao u kolonu, radostan lako požuri da je stigne... i izgubi se u njoj..."

nu ska vi fira påsk på bästa möjliga sätt här hemma, med pizza och cola! gött mos. hahah. verkligen fira påsk. kan sefik åka någon gång? den där gubben sa 10 minuter, det innebär att han borde åka DIRR! dirr dirr dirr.
jag får panik och jag kramar om datorn och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. skratta, le eller gråta? åt precis exakt allting.
ubi me, neznam sama sta cu sa sobom vise, neznam kako da se ponasam, neznam sta da osjecam, neznam cemu da se brinem i neznam o cemu da pricam. Neznam jednostavno sta cu ni kako cu, ni kud cu.
vuce me, al bezveze me vuce jer tu nema nista tu nece nikad biti sta, a na drugoj strani sam sve to tako dugo imala, i danas dan bi mogla imat al neznam dal me vuce.
People always want what they can't have. förövrigt, så testade de min dator på sprängmedel imorses halv 6 på morgonen på flygplatsen i tyskland. helt normalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0