lycka är

När ens bästa vän lämnar ett mejl om hur lycklig hon är. Då ler även jag omänskligt stort. älskar man någon då? När man vill nästan gråta för att man är så glad? Hur som helst är jag framme i Väsby nu ska strax sätta mig på bussen till jobbet. Blev ju självklart trött som eett as nu så red Bull och cigg står på inköpslistan för tillfället. Jag vet inte jag tror att jag är lycklig idag. Visste ni att det är en rätt trevlig känsla för övrigt? Man ska alltid ta till sig den lyckan man bara kan. Man måste vara tillräckligt ego, ingen kan må bra om du själv inte gör de ,inte runt omkring dig iaf. Nu ska jag sitta och dagdrömma och lyssna på bra musik som påminner om rätt saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0