we'll find a place where the sun still shines.

Sitter på tåget på väg till praktiken. Är så nära ett fint litet sammanbrott som man bara kan va. Fruktansvärt trött och jag ska hålla i två lektioner idag utan att ha planerat någon av dem vilket känns lite sådär. Men jag har en idé som jag hoppas ska fungera, efter det här måste jag dock hitta på något längre projekt för det är krävande att komma på något nytt varje lektion. Eller så gör jag den här lektionen till första lektionen på ett långt projekt. Får se hur jag bestämmer mig för att göra. Nu ska jag sitta och stirra ut genom fönstret och hoppas på att tåget fastnar och att Jag inte kommer iväg till praktiken. För hjärnan orkar Fan inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0