Föreläsning,

Sitter på föreläsning och njuter av att ha internet en liten stund, det är rätt skönt.
Skulle fixa mitt bredband igår, men de ville fortfarande inte funka. Ska ge det ett nytt försök idag igen!
Så märy, vad gäller bilderna på lägenheten får du vänta tills internet kommer igång igen:)
Utöver det är allting strålande, jag njuter och mår bra. Dock har jag abstinensbesvär idag och behöver få ligga. Det känns som att det var en evighet sen och nu känns det som att jag inte längre orkar vänta. Vad tar man sig till i ett läge som detta? Har ingen jävla aning och det är väldigt frustrerande. Dessutom behöver jag kissa nu, och jag sitter längst in på raden och pallar inte få folk ställa sig upp två gånger pga mitt kiss. Jag borde väl hålla ut i 30 minuter till?
Blöh, när jag slutar ska jag köpa lycka och alkohol och gå på penisjakt! Eller något. Jag vet inte.

alla där ute som läser kan väl be till gud, allah, budda och diverse olika gudar om att mitt nät ska vilja funka idag? Pretty please?
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0