läget;

fortfarande smålullig, dock jävligt törstig dock för trött och för lat för o hämta nytt vatten, gammalt vatten står på fönsterbrädan o de funkar lika bta i ett läge som detta.
kär och såna bögerier. this is not ok. eller?
kvällen var förövrigt jättebra och jag fick dansa som fan, stod för mig själv och dansade i min helt egna magiska värld och dansade också för den delen. helt sådär random. folk försökte dock dra med mig från olika håll o kanter men jag med mina smootha moves lyckades göra väldigt snygga undanmanövrar för o slippa bli dragen i av främlingar.
mätt efter mc donald's mat, även bajsat ut den. de lutkade förjävligt! imorgon lär jag ha världens mysigaste bakisbajs. inte så jättetrevligt. frukosten lär ske på jobbet dessutom. tappade bort ett fult ciggpaket. kanske lika bra, vem vet jag kanske skippar köpa imorgon och slutar på nytt igen igen.
Annars så fick jag den mest intensiva blick jafg fått på en evighet idag. det kändes i hela kroppen och jag höll på att inte palla trycket. jagsaknardig och förlåtmig. shit happens!
nu ska jag dock sova, helt jätteensam. jättetråkigt. vill inte sova ensam. vill ha sällskap. kärlek. du är det.
nu somnar jag strax och datorn vill också dö.
choklad är btw  jättegott! jobb imorgon. kuktråkigt. 17-22 fan vad inte roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0