Melisa är definitionen av trött.

Idag är jag sådär utomjordiskt trött som man bara kan va. Började självklart med att slå mig 4 gånger inom loppet av mina 15 första vakna minuter av dagen, till råga på allt tappade jag tvålen i duschen... Men det gick bra ändå, som tur var. Precis kommit fram till väsby och nu är det bara en trevlig bussresa kvar. Upptäckte att det satt en svart man snett bakom mig som log varenda gång jag vände mig om, måste ha ett trevligt bakhuvud idag annars hade han la inte stirrat så mycket? Något i väsby ser naket ut dessutom. Och jag ska tända en cigg som jag egentligen har slutat röka. Det känns bra. Får väl se, ska försöka göra det här till en trevlig dag fastän jag känner mig en smula förståndshandikappad. Råkade även spilla min redbull på bänken vid busshållsplatsen. Är jag otrevlig om jag satte mig längst fram när en av mina arbetskompisar sitter längst bak? Vad ska man prata om med en tjej som man knappt känner i 10 minuter på den lilla stigen på väg till jobbet? Det mesta jag hört henne säga är typ 'ah okej'. Fan. Eller ska man låtsas som att det regnar? Nej nu räcker det med svamel. Dags o sätta igång hjärnan, fan då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0