Så inte taggad.

Fan jag är verkligen inte sugen på att jobba idag igen. Är lite störande att jag bara jobbar så korta pass den här helgen, men samtidigt är det fruktansvärt skönt. Jag får ihop några få timmar, slipper döda mig själv på jobbet och kan orka med att tänka. Imorgonkväll måste jag dock sätta mig med lite skolarbeten som ska vara klara. Lite ångestframkallande att ha så mycket att göra och så kort tid att göra det på. Jag måste hitta den där lilla glöden som får mig att vilja göra det här, som får mig att vilja sitta med skolarbete i flera timmar. Annars, dagens läge; har inte varit såhär kär på över ett år. Fryser om fötterna, och fick bara med mig en vante hemifrån. Nu är jag framme i väsby. Kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0