Sådär,

Nu har jag nog precis tryckt i mig en tallrik med alldeles för gamla spaghetti och gammal köttfärs. Undra om det är farligt?
Men ni vet, det är en såndär dag då man inte orkar göra så mycket mer än sova och bara stirra på datorskärmen då och då.
Igår var alla hjärtans dag, och jag "firade" med mina vänner, första delen av dagen spenderades på jobbet och det gick helt ok, var dock helt förstörd för jag var så förbannat trött. Men de funkar, krök skrevs upp på schemat. En självklarhet för oss som inte hade en älskling att fira med just den kvällen.
Kvällen började både bra och dåligt, blev inte speciellt mycket krök för min del. Men det är ok. Mer värt att lösa tråkiga situationer än o bara ha kul och dricka sig lite för full. Kvällen slutade med att jag, malin och karina satt o prata fram till 4 på morgonen. Jättemysigt!
Och idag blev jag kvar ett litet tag, åt pizza med janssona och umgicks lite.

Nu ska jag gå och kissa, sen röka sen vänta på att magen reagerar på maten jag åt. Så får vi se om den är bra eller dålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0