tredje gången gillt, i guess.

Okej, nu är det tredje försöket till att skriva ett någorlunda intressant inlägg. Mest sådär för att fyllt ut lite och för att inte ha så jävla tråkigt som jag för tillfället här. Jag känner mig långt från 20 nästan 21 idag, mina axlar, min nacke och mina ben värker så in i helvete och jag är inte tillräckligt stark i kroppen för o ha ett så fysiskt påfrestande jobb som älskade lilla mc donald's är. Fastän jag vid flertal tillfällen satte mig ner på golv, lådor och allt jag kom åt för o vila lite är jag helt slut efter jobbet. Idag lyckades jag 10 minuter in på arbetsdagen förstöra Magnus penna, därefter bad han mig hålla en armslängd avstånd från honom under resten av dagen, och skyllde alla failningar på jobbet på mig - kul kille det där.
Tänkte även passa på att välkomna Johan till gänget idioter (jag driver bara, lite typ) som läser min blogg. Ni är så trevliga så. Och hoppas att han kommer tycka det är trevligt att följa mig i mitt innehållsrika liv fyllt med spännande saker som sker varje dag! ;-) Känner du ironin min vän? Inte alls som så att du lever ett liv på en helt annan kontinent typ, med nya saker och nya människor varje dag, och inte alls som så att vi går efter helt olika tider heller, inte alls som att du lever i ett mycket coolare samhälle. USA, inte alls illa det där du, och du vet att jag är stolt över dig älskade vän!
Hur som helst, kvällen har jag spenderat framför en påse chips, en burkcola, en skål med dip (melesch dip är slut nu - förlåt min vän) och ett kinderägg. Älskade baby hade världens bästa överraskning när jag kom hem igårkväll från jobbet. Han hade köpt kinderägg och cola och chips till mig, och trumvirvel dadam rosor. Första gången på över 1 år. På lite mer än 1,5 år senare får jag blommor för första gången. Inte illa. Blinda jag såg dem inte först dock. Så baby fick påpeka det. Hur som haver, blev jag överlycklig. Sen hade han städat och gjort fint också och jag har stökat ner igen. Men vadå, när han ändå inte har något bättre för sig kan jag väl ge honom något att göra? doohh. Smart Melisa.
Iaf, för att återgå till min så fruktansvärt spännande kväll så har jag legat och tittat på knocked up, hade sett den innan men den var lika söt den här gången också. Blev visserligen bjuden på fest, men nej tack jag ville festa med bästisen. Ibland suger jobbet och extrapengarna. Vilket påminner mig om att jag måste betala mitt Mariospel. Det som suger mest är att eftersom jag tappade bort första räkningen blev den nya 750:- skitkul o betala det för ett spel. ETT spel! Fan också.

Jag ska sluta svamla nu, och lägga mig och läsa Great Expectations av Charles Dickens och sen somna sött. Fan vad ont jag har just nu.. Befria mig. Voltaren någon? Vem är villig att komma hit med det? Kärlek till max till den personen.
God natt, upp och jobba imorgon igen då. Huh - holland i slutet av mars, holland i slutet av mars. Tänk så. Då är det värt det.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du ar for go! Och jag tackar for det varma valkomnandet till din blogg! Nu maste du halla den intressant bara for min skull!

haha, pussar

2010-03-01 @ 05:19:57
URL: http://americanjohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0