trevlig start på dagen,

helt seriöst så är jag så galet jävla as bitter som en människa bara kan vara. Till o börja med så mår inte min mage helt ok, första den gör när jag vaknar är låter lite udda och inte sådär hungrigt udda utan "tja, jag behöver nog bajsa och det lär inte bli trevligt" udda, så när jag sitter där på toa börjar jag nysa yey mer snor i näsan så jag sitter och bajsar och snyter mig samtidigt - så jävla trevlig start på dagen liksom, asbra!
Efter många klagomål till mig själv eftersom jag är själv vaken här så inser jag att fan ne jag kommer aldrig hinna till de där jävla skittåget heller. Och jag vågar inte satsa på det och springa och hoppas det är 5 minuter försenat heller för om det inte är det så måste jag gå hela vägen hem (hela vägen hem innebär ca 5 minuters promenad i snöstorm) vilket jag aldrig hade orkat göra eftersom jag är en alldeles för lat människa.
Till råga på allt det här så kommer jag att komma till jobbet ungefär 5 minuter innan jag börjar vilket innebär att jag hinner typ slänga på mig kläder och knappt det, vilket kommer leda till att jag kommer vara hungrig ungefär en timma in på arbetsdagen eftersom jag måste äta 2 timmar innan jag börjar - det eviga problemet med att pendla till jobbet och ha en konstig magsäck som är för stor för min kropp. Förutom på morgonen, då magsäcken helt plötsligt bestämmer sig för o dra ihop sig och istället vara världens minsta magsäck så att jag inte kan äta tillräckligt mycket för att bli tillräckligt mätt.
Det absolut värsta av allting är att jag sovit ca 3 timmar i natt och är helt fruktansvärt cptrött idag ihop med att jag ser ut som fjärde världskriget i ansiktet. Nu ska jag ta en cigg och se vad mer jag kan göra åt de här ansiktet.
Dessutom är jag arg. Kukhuvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0