1 år..

Oj, nu har det gått ett helt år sen jag flyttade till sthlm. Tråkigt nog har jag inga bilder på den här datorn från just den dagen. Grattis på 1års dagen älskade sambo. <3
Och visst känns det lite sjukt. Det var ett år sedan mitt liv förändrades ganska mycket. Till en viss del trodde jag det skulle vara på ett helt annat sätt än vad det är idag, och nej ska inte påstå att jag är minsta lilla besviken, men kan erkänna att det finns saker jag gärna hade gjort på ett annat sätt. Men det är väl dags att göra mitt andra år i sthlm lite mer så som jag vill ha det, dock är mitt största problem att jag inte har den blekaste om hur jag vill ha det här året. Vad vill jag att det ska innehålla? Kan man någonsin svara helt säkert på den frågan? Jag vet inte. Förvirrande är det i vilket fall som helst. Hade varit skönt att veta hur man vill att vardagen ska se ut, men jag vet helt ärligt inte. Jag har ingen aning om hur jag vill att det ska se ut om 2-3 månader, jag vet bara vad som kommer att ske de närmaste.
Dessutom känns det på ett sätt fruktansvärt att jag ska flytta till en annan lägenhet om ca 2 veckor. Att man lät det komma hit typ, men samtidigt försöker jag ständigt påminna mig själv att det kanske är för det bästa.
Som sagt, det senaste som det även märks i mina underbara glada och jätte lyckliga blogginlägg , har något gått snett. Eller det gick snett för ett bra tag sen, jag är bara en jävel på att ljuga för mig själv. Men kanske dags o sluta nu. Kanske dags o inse vissa saker? Kanske dags att sluta kämpa emot vissa saker? Kanske dags att sluta helt enkelt?


jag kan inte skilja på om jag vill va med dig,
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0