Är äntligen klar,

Nu gäller det bara att få godkänt på alla uppsatser så har jag skrapat ihop hälften av alla poäng jag behöver för att få csn samt plugga vidare nu till våren direkt. Hoppas på det bästa är de enda jag kan känna. Har verkligen inte gjort mitt bästa, mitt bästa har rymt från mig. På alla sätt o vis har jag tappat bort det jag kunde som bäst. Hänger inte riktigt med om vad det är som händer, och tvivlar starkt på att jag kan det här. Tråkigt, med tanke på att det verkligen är något som jag vill göra. Frågan som skrämmer mig mest är; vad fan gör man om man inte lyckas? Då står jag där och har ingen jävla aning om vad fan jag ska göra av mitt liv. Skulle känna sån fail över mig själv att jag förmodligen skulle hoppa från balkongen, självklart från en balkong som är högre upp än min nuvarande, annars skulle jag väl sluta upp med brytna ben i kroppen samt noll utbildning.

Är i skrivande stund förbannad och deprimerad. Fattar inte vad jag gör. Och fattar inte vad du vill mig, och fattar inte vad jag håller på med. Melesch cigg ser fruktansvärt lockande ut, därför ska jag dra ännu ett bloss av den, gott var det dessutom. Till råga på allting har jag så förbannat jävla ont i ryggen, och det bara slutar inte värka. Värktabletter, någon?

Jag vill bara inte längre.

Kommentarer
Postat av:

vill du ha en ny personlig design?

jag designar gratis i phs elements 8.0!



kolla in i min blogg för mer info:)

2010-01-07 @ 12:11:54
URL: http://malin.full.nu
Postat av: Irony by Linn

Hoppas allting blir bättre för dig!



Ha det bra! =))

2010-01-07 @ 12:47:36
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0