den som är tillräckligt korkad

för att ställa upp för någon när den behöver det, men inte kan ställa upp för en när man själv behöver det kan räcka upp handen. och wosh , jag vägrar gör det längre. jag bara råvägrar. vill man ha något, får man även ge något. Så alla ni andra som valde att räcka upp handen där, dont. Man ler rätt rejält när man väljer att inte ställa upp. En trevlig känsla i kroppen.
Nu ska jag fortsätta lyssna på John Mayer och njuta av den här kvällen, och av hur duktig jag varit ikväll. Och ska njuta av att helgen blir bra, imorgon gör Mikael mig sällskap här hemma, därefter jobbar jag lör-sön och umgås med folk som är rätt så uppfriskande. which is always nice! Nej, det blir ändring på saker och ting nu. Och jag sa till mig själv att den här dagen skulle sluta bättre än den började, i natt somnar jag med ett leende på läpparna. Från och med imorgon ska jag påminna mig själv om att alltid njuta såhär.


Who says I can't be free
From all of the things that I used to be
Rewrite my history
Who says I can't be free


Fake love for an hour or so
I don't remember you looking any better
But then again I don't remember you



this is joy.

Kommentarer
Postat av: märy

när ska du lägga upp bilder på ditt nya hem? är nyfiken like hell.

2010-01-29 @ 13:57:06
URL: http://mahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0