det finns fruktansvärt skumma människor här i världen,

jag, karina och mullva sitter och tittar på en dokumentär om män som har jättinnefetischer, så det är män som alltså njuter av att kvinnor som är stora och framför allt väldigt långa, antingen typ krossar hus, sitter på dem, studsar på den, trycker in deras huvuden mellan deras bröst eller STÅR på dem med typ 15 cm klack och när de väger typ 150 jävla kilo. jag förstår inte. mannen ligger där och våndas, men ändå vill han att hon ska stå på honom. jag förstår inte. och kommer aldrig förstå.
visst, jag har min lilla fetisch för trosor, och blir som ett litet barn i en godisaffär eller ett lekpalats så fort jag har trosor i alla färger och mönster och former i närheten och älskar att bara äga dem, men jag skulle tex inte stoppa trosor i munnen på mig själv eller typ hoppa i en hög med trosor, delvis för att det skulle göra jävligt ont och delvis för att det liksom inte är helt normalt..
lucky me att j inte har några specifika fetischer som innebär att jag måste stoppa tår i hans mun eller stoppa hans tår i min mun.

visst borde jag ligga och storsova nu, med tanke på att jag har tenta kl 10 imorgon bitti. men eftersom jag vänt på dygnet något så fruktansvärt så är jag långt ifrån trött. och känner inte riktigt för att somna just nu. så, det får bli en dygnare idag igen, och imorgon när jag väl är hemma så blir det sova gott. och andas. dessutom så verkar det enligt de gamla tentorna som att jag kommer klara tentan imorgon. har gjort gamla tentor, och det gick helt ok. det gick tillräckligt ok för att jag ska klara dem. så det hoppas vi på nu, och håller tummarna för nu.

utöver det, så känns det mesta bra för tillfället. jag hoppas det fortsätter kännas såhär nu ett bra tag till.
nu säger jag god natt till resten av folket som skall sova. God natt.

it's gonna take a lot to drag me away from you, there's nothing that a hundred men or more could ever do.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0