fan vad bra,

nu har jag nog tagit igen veckans förlorade sömn, hur fan låter den meningen egentligen? något är fruktansvärt fel känns det som :s
hur som helst, tänkte gå upp ur sängen nu och dra på mig lite kläder, diska lite och möjligtvis gå och köpa mjölk och cola.
Tråkigt bara att man är så fattig så man inte har frukost utan frukost får vara riktig mat, för det är de enda man har i frysen. (Y) mysigt sådär. Bättre med nåt än inget visserligen.
Sen tänkte jag faktiskt ta och plugga ett par timmar, tror jag. Det är iaf en del av planen idag. Och skriva ett fint brev till csn också. Det kan vara en bra grej att göra idag.
Annars är jag glad idag, det mesta känns bra idag. I think iaf. Hittills, bäst o säga så. 

Men nu ska jag gå runt naken här hemma och lyssna på musik tänkte jag. Sånt är trevligtn är man är ensam!

Kommentarer
Postat av: Emina

Pa disi ti Meli?Kad cemo na koncert?



Pusa.

2010-01-17 @ 00:17:09
URL: http://belliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0