Goda nyheter,

en kurs är avklarad. Woho! Tack Jan! Jan är en sån lärare som man skulle kunna tänka sig att pussa på ibland bara för att han är så bra, bara hoppa på honom och ge honom en fet kyss av lycka. Han är snäll. Vi gillar Jan.
Andra goda nyheter är att jag idag, pga min fina spya imorses, stannat hemma och faktiskt har städat lite. Väldigt lite, men ändå något. Diskat lite, diskat den disk som stått där längst den här gången, den disk som började lukta lite för mycket. Den som har stått där sen jag typ gjorde lax till flera personen någon gång i 2009. Hur jag vet att det var lax beror på att den fan nu minns jag inte vad de heter, de redskapet jag la laxen i, använder jag enbart till lax. Detta måste alltså ha skett i December månad. Om det inte var så illa att det skedde strax innan jag åkte till London på slutet av november månad. hur som helst, det viktigaste är att den är numera diskad. Trevligt.
Jag har även valt vilka kläder som behöver tvättas, och vilka som snällt kunde slängas tillbaka in i garderoben. Och även bokat tvättid. Det var en bedriftelse i sig. Jag har behövt tvätta i ett par dagar nu, inga rena lakan, snart börjar trosorna att sakta men säkert också försvinna och tröjor som inte luktar snusk eller alldeles för mycket mig finns det få av. Men på söndag kväll. Det här är mer av en påminnelse till mig själv. För jag läser min blogg varje dag, och tycker om den tom. Ibland iaf.
Nu å andra sidan ska jag faktiskt göra lite mat, eller inte än. Först måste jag göra något så onödigt som borsta tänderna, orkar verkligen inte och därefter gå och köpa mig ännu en 2 liters cola och en liter mjölk också!
Helst av allt vill jag köpa mig en pizza också, men jag har 100 kr kvar på kontot. Och det känns inte ok att slösa ut mina absolut sista pengar på pizza, cola och MJÖLK.
Det enda jag kan glädjas åt på riktigt just nu, det är att jag inte lär behöva köpa choklad än på ett jävla bra tag.. Har ca 1 kg choklad här hemma. Känns aldrig fel. En fet påse med twix, sån där 70% choklad - vad fan är det för choklad? har inte förstått det riktigt än, lite bounty och sen en fet jävla påse med ferraribilar också. Lite chips också. Chipens är också viktiga. Sen har jag snus. Och snus är bra. Nikotin är bra. Fast idag har jag inte rökt en enda cigaretter - wow jag har varit vaken i typ 3 timmar. Duktig idiot! tre hela timmar.
Nu ska jag sluta skriva och  ta med vovsingen till pizzerian för cola och mjölk. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0