i wish i could hate you,

Det är någon jävel som klickar sig in på min sida ett par gånger om dagen, vem? :p jag är jättenyfiken och känner att jag verkligen behöver veta detta. förutom om det är m, då är det inte lika kul.
nu sitter jag hemma i soffan och känner att huvudvärken aldrig verkar vilja gå över. nu har det gått flera dagar med smärta i både ben och huvud och käke. förstår inte hur mycket stress kan ta på en, men fan vad ont det gör. insåg idag att det är pga ischias som jag har såna smärtor i benen, vilket innebär att jag måste definitiv börja stretcha och träna nu, pallar dock inte trycka i mig smärtlindrande tabletter hela tiden men vet inte när käken ska sluta göra ont. kan inte slappna av så jag spänner den hela tiden och trycker ihop tänderna hårt så det värker. känner mig som en jävla pundare som går runt och rycker på underkäken hela tiden. sexigt sådär.

Är inte alls på humör för någon eller något längre. känner att det är snäppet för mycket skit igen, precis som det alltid varit så hör man hela tiden skit från alla jävla håll. jag är så trött på att höra så mycket skit, man börjar per automatik tvivla. det krävs dessutom inte speciellt mycket för att jag i dagens läge ska börja tvivla, och därför är det inte speciellt bra.
Hjärnar orkar helt enkelt inte med.
Ska skriva rent mitt personliga brev till csn ikväll också, och packa, och rensa, och fundera och städa. Nu är det mindre än 7 dagar kvar. Fan också. Läskigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0