Nu går vi all in.

Nu ska Melisa satsa allt hon har på plugget de närmsta 10 dagarna. Stänga av sig från omvärlden, inte höra av sig till någon - förutom melesch som ska komma hit med hjälp och snus. SNUS ska bli gott! Och jag ska klara av att skriva 2,5 uppsats på 2 dagar. Eller ja 1,5 dag är det kvar nu. Men det blir väl bra. Det borde jag väl hinna med? Iaf om jag pluggar typ 7 timmar minst per dag. Min som jag bara skulle rätta lite ska jag fixa nu, och sen om någon tim kommer melesch. Då kör vi igång med de två andra. Det ska bli awesome. Och en till sak som är bra är att jag klarade en av tentorna jag trodde jag skulle få göra om. Så det blev helt plötsligt en tenta mindre att göra. Förstår dock inte hur jag  kunde klara av den. Så dåligt som jag skrev? Men sch, jag klagar inte.
Men nu - två dagars uppsats skrivande. Visst ska jag klara det här? Visst kan jag det här? Den här natten som var till idag var lite av en vändpunkt för mig. Dags att börja prioritera rätt igen. Jag har uppenbarligen glömt hur man gör det. Jag har uppenbarligen glömt allt jag stod för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0