och jag kan inte skilja på om jag vill va med dig..

Får jag vara nöjd med mig själv över att jag lyckats göra en bra sak? Att jag lyckats ta tag i en av alla saker som gjorde saker jobbiga för mig? Att jag numera kan gå utan skuldkänslor och inte behöva känna att jag är en usel människa som inte gör bra människor annat än ont? Det känns skönt. Hemskt, men skönt.
Ska jag vara ärlig är jag väldigt osäker på om det här är vad jag vill. Men det är vad jag behöver göra. Därför är det bra samtidigt.
En annan bra sak är att jag hittade en cigg, och efter tre bloss smakade den skit. Så jag släckte den. Snart kommer snuset. M är här om 1,5 timma. Det är bra. Fram tills dess tänkte jag försöka fixa uppsatsen så mycket som möjligt samt börja laga middag till oss. Middag ska bli fruktansvärt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0