schitzofreni.

det absolut bästa jag vet är när en person är som två helt olika personer på två helt olika dagar. det bidrar en hel del till människors osäkerhet. och jag vet aldrig någonsin vart jag står.
jag försöker ständigt, verkligen ständigt stänga ute den här osäkerheten. men den vägrar försvinna, och det får mig att undra om det någonsin kommer gå över?
För jag vet helt ärligt ingenting i dagens läge. och jag hatar det. klarar inte av att inte ha kontroll över situationer.
När jag frågar, och när jag pratar och när jag tjatar och när jag påpekar och påstår, då ventilerar jag. och att ignorera mina ord hjälper inte det minsta lilla. bryr du dig ens? är allting så enkelt för dig att du kan välja bort att inte svara?
jag hatar att känna såhär.


utöver all bajs så bör detta ha varit en bra dag om man tittar på vad som skett under dagens gång.
fick reda på att jag klarat tentan, och förmodligen de två andra kurserna som vart kvar, hade trevligt sällskap och blev bjuden på mat. sen kom mami, dooh. kan dagen ha blivit bättre? no, not really.
Och nu sitter jag här, fått i mig lite mer mat plus att mamma städat lite i mitt kök så det ser fint ut nu. hoho. och jag har även fått mina glasögon, så nu sitter jag och ser töntig ut. även fått med mig en tröja hem från stan idag, PLUS PLUS att jag idag upptäckte att jag har ett par skit snygga skor som jag inte hade en aning om att det var mina skor... har man för många par skor då?
Nej, nu ska jag dricka mitt te, ringa älskade sambo och påminna henne om att köpa hundmat och cola till mig. kanske kanske tom köpa med sig lite mat till mig. fast jag åt liksom nyss... eller? jag vet inte. vi får se. hur som helst, behandlar du mig som en vän och kan du förvänta dig att bli behandlad som en vän.
God natt.


i'm to sexy for my glasses, to sexy for my glasses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0