tack granne ,

för att du gör det möjligt för mig att stanna inne precis hela hela dagen när det är snöstorm ute. har inte orkat laga någon mat idag, och inte ätit något alls typ förutom frukosten jag fick serverad på sängen vid halv 7 imorses. rätt gulligt sådär.
Igårkväll vart jag på bio och Sherlock holmes är faktiskt enligt mig en sevärd film, frågar man märy är den asdålig! Men jag tyckte han var ascool. Skulle egentligen på bio ikväll igen, med Karina den här gången, men hon behövde tvätta så det blir inte av. Och därför kommer jag inte heller flytta på mig härifrån förrän jag måste till skolan imorgon , eller ner och hämta min mat vid porten.
Utöver att ligga i sängen och sova och drömma udda drömmar om människor jag inte träffat på en evighet och människor jag nyligen träffat och andra korkade jävla efterblivna människor så har jag pratat med en patrik på bredbandsbolaget och läst ca 10 rader på en av alla de sex texter jag ska ha läst tills imorgon. Så det är inte direkt som att jag inte har något att göra. Jag önskar bara att jag orkade göra det jag behöver göra, och inte kände att jag vill gå och göra något som är lite lite roligare istället.
Ne nu ska jag borsta håret för det har jag inte gjort på ca 3 dagar nu och jag kan säga att det behövs för tillfället, sen ska jag sätta på mg ett par byxor och kanske borsta tänderna. Tända en liten cigg som m lämnade kvar också. Idag har jag varit duktig på den fronten, varken rökt eller snusat än idag! Tycker jag är awesome.




btw, without me you're just awes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0