älskling o jag, vi är goda vänner,

fastän mycket olika, vi tycker om olika saker, han är hjulbent jag är kobent tralalalalaa. Något sånt.
De senaste dagarna sen sist har spenderats på lite olika sätt, mycket har hunnit ske på vissa fronter, och absolut ingenting på andra också viktiga fronter. Att plugga är något som finns bortom min kapacitet nu för tiden tydligen och jag funderar starkt på att ta uppehåll ett halvår och jobba istället och ta igen allt som jag borde vara klar med, för att sen fortsätta med allting? Tråkiga är bara att isf missar jag mina nuvarande klasskamrater, vilket jag inte vill. Så det är faktiskt ett svårt beslut att ta för tillfället. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. jag vet ju vad jag vill, och jag vill plugga. Men min motivation till att göra det är verkligen som bortblåst.

Nu över till något roligare, igår var dem varmaste dagen på länge, var och bada en kort stund med bästis, och solen  brände verkligen. Nätterna är en pina för man kan knappt sova för det är så varmt, vi sover med öppen balkong men de hjälper inte, och använder inget än ett lakan som täcke, men de hjälper inte heller. Vaknar svettig varje morgon, och lägger sig svettig varje natt.
Idag ska vi dra och bada, tills dess måste jag fixa lite här hemma samt få med mig något sorts käk ut idag eftersom vi är råfattiga. Eller egentligen är vi inte alls råfattiga, joakims bank är bara dum i huvudet och pengarna som finns där är för tillfället otillgängliga. Bögbank.
På tal om bögar fick jag jättefina rosor av en bög som är på victoria på måndagar :-) och i måndags var det rätt nice att jobba trots värmen. Kom fram massa folk o pratade, och hade kul med vakterna, lite dirtydancing och lite findans.

Aja, dags o sätta igång lite nu. Tänkte jag skulle dra förbi banken i huddinge och kolla vart mina pengar jag satte in för över en vecka sen har tagit vägen?
Ps; åker tydligen till holland den 15e okt. Oväntat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0