detta var jävligt oväntat,

sitter på nattbussen hem, helt själv självklart för det är alltid samma jävla visa som gäller. Hur länge man pallar får man se, förstår inte varför man ska behöva stå ut med det? antingen vara eller inte vara, det är det de handlar om.
Helt plötsligt pang bom slagsmål, melisa stencool mitt i försöker som alltid lugna ner varenda jävel, sparkar och knytnävar åt alla håll.
Det hela slutar med att man sitter (står) i förhör med polisen kl 4 på morgonen, och Björn snäll som han var stod kvar med mig så jag slapp stå där helt ensam. Sen fick man ta nattbussen hem. Allt gick bra, lämnade vittnesmål med namn, nummer & personnummer, sen får vi se hur de går. Fan de vart ju ändå rätt trevliga människor på bussen som man träffa, hoppas de åker fler gånger samtidigt som mig.

nu ska jag gå och lägga mig under täcket och hoppas på att jag kan somna trots att det är superduperljust ute och trots allt annat.
för övrigt är du skitdålig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0