Fan,

nu har jag legat i sängen precis exakt hela dagen. Visst kunde jag inte somna förrän vid halv 7, och visst har jag sovit alldeles för lite i natt för att egentligen orka jobba natt ikväll, men gött ska det bli med lite pengar. visserligen kommer jag behöva en hel del pengar just nu verkar det som, närmare bestämt ca 4000 kr. det känns sådär, men på något sätt bör jag lyckas med det..
kollade på alice in wonderland förut också, den var sådär. Eller den var rätt trevlig på sitt sätt liksom, och nu kollade jag även halva public enemies, visserligen såg jag den för något år sen i bosnien, men då var det usel kvalité. Och nu ska jag laga mat till mig själv, kanske dags att få i sig någon form av mat, klockan är ändå 5 nu.
Fast först o främst blir det nog en cigg tror jag. Det känns jävligt lockande det med. Känns som att det kanske kan bli en jävligt tråkig och lång men kanske skön kväll ändå. Ska köpa mig en bra bok och läsa på jobbet idag, blir längre pass än vanligtvis. 19.30-03.00, sådär mysigt!

Vad fan kan man laga för mat då? Jag har kyckling hemma, väldigt ovanligt. Oj, nu måste jag dessutom kissa, får ta o göra det först av allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0