Nu är det dags för jobb!

Nu har det gått två veckor sen jag jobbade sist, så det är ett tag sen. Känns jävligt skönt att komma iväg och tjäna lite pengar istället för att bara slösa dem. Vilket jag gjort de senaste 4-5 dagarna.
Först shoppade jag och älskling, sen vart det lyckad utgång med tjejorna! Vilket jag verkligen behövde märkte jag. Full som ett ägg blev jag, självklart, som alltid när vi 4 tjejer samlas och går ut. alltid lite för mycket alkohol. men det var ändå riktigt roligt faktiskt. Dansade tills jag svettades som en gris, och det snurrade tills jag fick sätta mig ner på marken. Vilket inte var lika kul som dansandet, men det var nice. Bartendern fick fotsvett på pengarna då jag varken hade väska eller bh att lägga dem i, fick de ligga i min vänstra sko. Det var mysigt.
Nu sitter jag här med bästa vovven (sebben) och myser, ska sätta på mig kläder, ta en promenix och sen dra mig till jobbet faktiskt. Vi ska vara hundvakter ett par veckor nu, ska bli skitkul - enligt mig. Jag som är helt besatt av hundar är nöjd till max. Och i okt kanske jag blir en hundägare själv. En sötnöt bäbis vid namn Bella. Vi får se, ska hålla tummarna lite faktiskt.
Sen avundas jag bästis som åkte till sitt hemland i natt någon gång, oroar mig också dock för hon svarar inte på sms vilket gör mig orolig. Tänk om något hänt? Då dör väl jag ganska så mycket. Så magen är en fet klump för tillfället.
Sen finns det en till fråga som går runt och runt i skallen på mig idag, och vägrar släppa. Den har varit där sen igårnatt, och det är väldigt opassande att bästis är borta för jag behöver ventilera! Får tänka lite mer... och sen får vi se. Jag behöver något mer..
En skittråkig grej är att datorn fick virus och damp, och jag hade fixat alla men min vän B klanta sig lite och ALLA mina bilder jag hade på datorn är borta. Det krossar mitt hjärta lite, men bara lite. Nr 1 var ju att datorn överlevde och likaså mina skolarbeten - vilket de gjorde.
Hoppas på mycket dricks ikväll!

Kommentarer
Postat av: Emina

Hej Meli, bilo je to davno! Sta ima bona? Vidim kod tebe ljubav fura :) Lijepo!



Pusam.

2010-08-05 @ 21:43:07
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: Hej :)

Stvarno jeste, tänkte på dig för någon dag sen faktiskt:)

Nema nista, vidis sama, sjedim kod kuce, radim po malo i ljubav i to je to. Kod tebe?

Puss

2010-08-06 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0