det är så jävla kul att vara sjuk!!

Okej, halva dagen har spenderats ute i solen, och det är galet jävla asskönt. Och jag har blivit brun som en brun fågel (?), och sen har jag även druckit lökte, och ätit tre gånger idag. Och nu är jag hungrig igen. Klockan är bara 7. Jag vill fortsätta sitta ute och njuta av kvällssolen, men det gör ont. Varenda cm i min kropp gör så jävla ont för att jag är för sjuk för mitt eget bästa, för sjuk för att sitta ute i solen, huvudet dunkar, det gör ont i bröstkorgen varenda gång jag hostar och det känns som att jag är nära döden när allt kommer på en o samma gång - sådär trevligt.
Imorgon är förhoppningsvis sista dagen hos mami och sefik. Inte för att jag inte älskar o vara med mami, men jag klarar inte av de här lugna livet allt för länge. I flera dagar har jag gjort absolut ingenting alls i princip. Jag borde ha pluggat, men just nu är inget som det ska. Och därför har det inte blivit av.. Ångest på hög nivå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0