gahh,

helt seriöst beroendeframkallande.

http://www.helicoptergame.net/   jag ligger på 1709. och försöker slå det. de här är vad jag gjort den senaste timman, känns sådär vettigt.
nu ska jag faktiskt ta en cigg, hämta en flaska vatten och dricka en halvliter så mitt piss inte luktar cola blandat med apelsinjuice, för de är den enda vätskan jag fått i mig idag, smart nog.
för övrigt är jag jävligt trött, världens snyggaste felskrivning på sms nyss "dude jag sommar smärtfritt" översättning; dude, jag somnar snart. i väntan på nattligt telefonsamtal.
En till rolig sak är att jag sålde min gamla lur till min kusin, och för någon dag sen överförde jag alla gamla bilder till datorn. bästa som finns!


vissa vänner kanske möjligtvis skulle döda mig, men jag funderar på att bli korthårig igen.. Inte för att jag är speciellt långhårig nu, men det passade mig.. Tråkigt nog bor min frisör i Lidköping, och jag har inga tankar på att åka dit den närmsta tiden igen, kanske får dra förbi några dagar igen bara för att klippa mig. För övrigt var det här samma dag som jag gick på min arbetsintervju på donken. Lite mer än ett år sen. Sjukt.


enda egobilden jag har från innan näsan blev fuckad, de här hände nog samma kväll dessutom. som om jag visste någon skulle gå åt helvete så jag tog kort från väldigt nära håll och fick med min näsa väldigt bra på bild. Titta på den vad slät o fin den är här.

Och jag letade ny bild där man kan se mitt fina ärr jag har numera, men hittade ingen och orkade inte leta mer. nu ska jag göra det jag skrev att jag skulle göra där uppe!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0