jag borde ju äta..

Nu har jag varit vaken ett tag, och borde faktiskt äta för jag håller på och dör av hunger. Men idag är en tråkig dag då jag inte orkar röra på mig, orkar varken tvätta eller göra något intressant. Och helst av allt skulle jag vilja äta något gott som någon annan lagat åt mig, men det lär ju inte hända. Åka hemifrån kan jag inte heller göra, köpa något gott kan jag inte heller göra iom att baby tog mitt kort så jag sitter fast här hemma och mitt enda alternativ är mackor och att tvätta kläder. Trevligt det här, min man vet hur man ska göra för att tvinga mig göra vettiga saker. Dvs - ta mitt åkkort och mina pengar.

Jag funderar på en sak med de här med förhållanden, vi är som nykära varenda dag - fram tills på kvällen. Vi är för bekväma för att kunna sova ihop, haha så vi sover i varsinn säng. Hur illa är det för förhållandet? Iofs så sover J alltid under bäddmadrassen ändå, eller åtminstone med halva kroppen, så det är inte riktigt som att vi sovit ihop någonsin.. I natt när jag kom hem från jobbet låg han under både den stora och den lilla sängens bäddmadrass. Förstår inte hur han lyckas med det när han ligger och sover?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0