underbara underbara midsommar helg,

Gud, jag känner mig som en fruktansvärt tråkig person. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre.. Hur kan vissa saker kännas spännande om de inte är det? Tex hur vi ska göra om lägeheten lite, tex vad vi gjort i helgen, va fan det är inte ens intressant.. Vem bryr sig vad någon annan okänd människa gjort? Hur kan bloggar bli så stora som de är? Hur kan människor se upp till vissa bloggare som enbart bloggar och inte gjort något annat fantastiskt? Fattar inte hur det går till..

Nu ska jag ta en cigg och njuta av att det är sol utomhus, kanske städa lite tom och äta något behöver jag också göra.


finns det något finare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0