Vilken sjukt bra dag,

Igår, den här dagen har ju precis börjat vad fan finns det att vara perfekt med den? Bortsett från att jag vaknade bra. 
Med tanke på att jag har min sista vecka på donken nu, så är jag lite dålig med att sköta mitt jobb, efter 2,5 timma gick jag igår. Orkade inte mer och det räckte gott o väl. Att ha två jobb är inte alltid bland det roligaste, speciellt inte om man bara väntar på att tiden på de andra ska gå. Och nu när jag har min sista vecka har min chef uppenbarligen tänkt jävlas lite med mig. Sätta mig på såna tider att jag inte kan komma hem, sätta mig på såna tider som är emot reglerna, och bara vara allmänt jävla asjobbig. Trevlig som han är svarar han inte heller när man ringer, woho!
Hur som helst, efter jobbet igår drog jag iväg till kista, där fanns en hel del trevliga människor och nate & nils som jag inte träffat på flera hundra år, inte nate iaf, var där. Var där o hängde, hår klipptes, älskling ser förjävlig ut i huvudet nu. Han och hans jävla nu ska jag se annorlunda ut infall. Sen när de andra drog vidare ut åkte vi o handla mat, åkte hem, lagade mat och sov. Så fort tv'n stängdes av däckade jag. Har nog aldrig i hela mitt liv somnat fortare än då, jag har varit så jävla trött pga dålig sömn vissa nätter, sen att jag jobbade natt i måndags gjorde nog susen också.
Men det var så bra, att åka hem ihop, att somna ihop, att äta ihop, att vakna ihop, att göra allt ihop. Och töntig som jag är längtar jag redan till ikväll. Men det är mycket som sker innan dess, jag har massor att tvätta, diska och äta! Äta först o främst. Sen ska jag träffa bästis också, ska bli jävligt nice. Var ett jävla tag sen. Och vi tänkte gå ut o dansa, men blir nog inte så. Får se vad som händer istället. Skitsnack och kaffe är jag jävligt sugen på också!
Nu är jag tyvärr för hungrig för att orka tänka klart, skriva bra eller intressant för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0