hej mina kycklingar!

Nu sitter jag i soffan i min ensamhet, skönt, och njuter av mina nya kläder och av mina fisar som luktar så trevligt så. Dagen har spenderats i skolan, inhalerats alldeles för mycket kaffe för att min mage ska må bra - hej laktosmage, så därför fiser jag nu. Därefter spred jag och golibelle runt lite pengar här o var i stan. Mycket trevligt. Och jag har inhandlat nya skjortor, linnen och ett par trosor. Var alldeles för länge sen jag köpte trosor känns de som! Det var dags nu helt enkelt.
Och nu sitter jag här i ett av linnen och den nya jeansskjortan som sitter som handsken på handen på mig. höhö. Det är trevligt att spendera pengaar man inte har på kläder. Utöver det är jag på pissigt humör. Varför vet jag inte riktigt. Och det ska bli nice att spendera kvällen i min ensamhet.
Tänkte vara en smula duktig och städa upp i sovrummet innan jag är flera smulor duktig och pluggar på om den viktorianska tidens författare och noveller. För det är sådant jag ska presentera på torsdag morgon vettu. Trevligt, trevligt!
Funderar på middag, men är alldeles för stressad och för mycket o göra för att hinna laga middag så mina alternativ är chips, mackor eller absolut ingenting? Vet inte vilket som lockar mest. Just nu lockar sängen absolut mest faktiskt, att somna och inte behöva vara med i omvärlden för tillfället. Mobilen är visserligen avstängd och snart stänger jag ner onödiga internet sidor och loggar ut från älskade MSN. Omvärlden u can suck my penis! Ooh oh oh oh, ikväll börjar cougartown plus säsongspremiär av dh. Fan vad bra det ska bli. Måste sätta igång nu! Ska bara ringa min älsklingsmami först och pussa lite på henne via tel. den 26e mars åker vi. AWESOME!


för övrigt skickade världens sötaste mikael en dikt till mig i natt, haha som inte alls rimmade "Roser är röda, violer är blå. Men va fan spelar de någon roll när du är finare än båda " det fattas ett "två" för att det ska rimma åtminstone lite. men tanken var söt! jag har världens finaste vänner. Och visst är jag finare än båda två? titta bara bilden nedan. jag är så snygg. så det nästan gör ont i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0