i win i win i win,

Okej, jag vann min mushroum cup på mariokart den här gången. Så nu är jag bäst.
För övrigt har det varit en del tysta dagar på sistone, vart jobb och en trevlig helg med blandade saker. Först i fredags vart de jobb, därefter lite småfest och jag suger på att dricka vin - ett glas på hela kvällen? Hela lördagen spenderade jag och baby i soffan framför film efter film. Plus lägenhetsvisning. Hej snyggaste lägenheten jag någonsin sett.
Och idag blev det återigen jobb. Och jobb och massa jävla jobb hela jävla tiden. Och det blev snöstorm idag. Mysigt för mig som hade min nya vårjacka på mig, den är ungefär lika tjock som en tjock kavaj. Så jag lånade världens fulaste donkentröja från jobbet som jag hade över alla mina lager av kläder, som jag kan garantera er var lager av kläder. Tror jag hade på mig ca 5 tröjor!
Sen så hämtade kära kusin mig snäll som han var så jag slapp kommunaltrafiken i detta fina väder.
Men nu ringde Elma, så nu ska jag vara elak mot bloggen igen. Imorgon är det jobb och annat som sker återigen.

Åker btw på fredag. Skönt, men insåg precis hur mycket jag kommer sakna J...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0