jag måste bara visa upp,

mina nya två skjortor.     den som inte visste om det så kan man KLICKA på bilderna.

jag går alltid runt halvnaken hemma ja.

och jag har alltid lika mycket problem med att se seriös ut på kort.
fattar inte hur modebloggerskorna kan pull it off. Pose efter pose efter pose och sätta ett litet fejkleende på läpparna enbart för att fota sin outfit. Jag ser mer ut sådär. Eller som den bilden som kommer nu som är så fruktansvärt ful så det gör ont i mig, så ful att jag är illa tvungen att visa upp den. Plus att där ansträngde jag mig verkligen hårt för att sätta ett leende på mina läppar.


för övrigt, så nej det där är inte knullruffs. Min pojkvän är bög och sover hellre ihop med sin "killkompis" än med mig. jag har fått orsaka det där helt ensam på egen hand.. ihop med min hårfön.
Nu ska jag återvända till mitt te och till den viktorianska tiden och läsa lite om diverse olika författare och hoppas på magen slutar krampa som en dåre. Cola är jag också sugen på. Det kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0