jag vill stanna kvar,

om det är såhär livet skulle funka här sås kulle det inte vara helt fel.
jävligt trevligt sällskap. lite full. har ni ställt fram kl btw? den är strax halv 6 och nu ska jag somna. imorgon kommer amir och plockar upp sen blir det till att kolla på fotboll för hela slanten.
jag och bästaste kusin dansade lite för mycket, andra kusinens fru snodde med sig andra flaskan vodka. det käkades kakor här hemma fram tills för en kvart sen.
jag njuter. och den där jävla blicken dödar alltså.

här kommr några få bilder. bäbis-sami ska ni äntligen få se. världens finaste unge. funderar på kidnappning.

titta vilken cool unge det är, älskar blicken alltså haha så bra. vi är bästisar nu jag och han.

och sååå bilder från kvällen som varit;


och så kvällens absolut bästa bild

födelsedagsbarnet fyllde 29, det märks INTE:D god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0