Lonely,

Sitter ensam i lägenheten och försöker sno min pojkväns uppmärksamhet från allt och tvinga honom att ge mig uppmärksamhet via sms, men nej. absolut ingen uppmärksamhet alls. kul det känns - or not. Så jag ska försöka fixa uppmärksamhet på annat håll, men inte heller svarar mikael. Vill inte sitta själv i lägenheten och döda tid här. Måste hitta umgänge, åtminstone för ett par timmar. Orkar inte sitta här med min egna hjärna som vill börja sätta spöken i skallen på mig. Så , vad fan gör man då?
Elma svarar inte heller. Skit också. Nu ska jag sätta upp en annons på internet för efterfrågan av umgänge, undra om bara äckelgubbar svarar?
Här då? Vem vill vara med mig? Vem vill umgååås. Kanskeee ta en promenad i solen, kanskeee spela tvspel, kanskee bara sitta och prata. Ska kolla vad bästis gör.

Kommentarer
Postat av: Johan

Du far skaffa mer TV-spel! Eller en cool dildo..

2010-03-10 @ 23:50:13
URL: http://americanjohan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0