Nu drar jag!

Wosh, enligt min checklista är det mesta färdigpackat. Tåget går om 35 minuter och jag ska gå ner till station om ca 20 min. Örebro city står först på listan, de ska bli asnice. Sjukt mysigt att träffa Elma, det var mer än tre månader sen jag träffade henne så det ska bli jättebra ikväll! Choklad och cola tror jag står på menyn. Blir alltid så ihop med mig och henne.
Därefter är det dags för att åka hemåt till lilla lisch och hälsa på moster och hennes man, därefter hem till min mami. Som jag har saknat dom. Galet, det gör lite ont i mig nästan.
Det kommer dock vara ett helvete att vara borta från baby nu  i två veckor. Det gör redan ont i magen på mig och jag känner redan av hur ont det kommer att göra om 3-4 dagar. Speciellt nu när vi är vana med att konstant vara med varandra.
Fan för att kärlek ska vara så jävla starkt. Kan det inte vara lika enkelt som precis allt annat också är?
Nu ska jag gå och kissa, packa ner datorn klä på mig och andas in de faktum att jag åker iväg nu. Att tiden gått så fort. Lite nervös är jag också. Ska bli kul att träffa alla. Amir bjöd med mig på födelsedagsfest på lördag redan dessutom. Så det ska bli kul :-)
Men nu kör vi. All in.

Puss.

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0