underbart!

Det är en enorm skillnad på min känsla i kroppen jag har idag jämfört med sist jag skrev. Den här helgen har varit så fruktansvärt jävla asbra, och vilken enorm känsla det var att stå där bland 20.000 bosnier och heja, och bara känna precis samma sak som varenda en av dom gjorde. Fan vad jag hoppas att Sverige och Bosnien möts igen någon gång, och att vi då vinner också, självklart.
I fredags mötte jag upp grabbarna för att käka och snacka lite skit. Sen var jag självklart tvungen att jobba, tråkigt nog. Men kvällen på jobbet var allt från annorlunda. Det var as skön musik, as sköna människor och jag trivdes på hög nivå. Kom fram massa folk och pratade med mig, och jag fick nya assköna vänner faktiskt!
Och så kom dagen D, matchen skulle spelas. Visserligen var jag jävligt seg med tanke på hur lite sömn jag fick eftersom jag jobbade halva natten.
Men vid halv 3 taggade vi alla till och möttes upp vid sundbyberg och därifrån gick vi från råsunda. Stoppade trafiken och folk hatade oss, men vi älskade det. Sen var man på barer vid råsunda och sjöng, drack och skrattade. Atmosfären var perfekt. Och jag är jävligt glad över att ha spenderat dagen med grabbarna, för dom var sjukt sköna.
Matchen gick ju lite sådär, visserligen var vi bättre på spelplan under första halvleken och domaren felbedömde ett mål till sverige, men hur som helst så hade dom vunnit. tråkigt nog. Men även där var atmosfären helt underbar, man ryser av känslan, och jag ryser när jag tittar på filmerna som jag har på mobilen. Det är helt underbart.
Sen att utgången blev lyckad var också jävligt nice, vi drog till Victoria och dansade till skön gammal hiphop och rnb. Så bra, och där var även mina nya vänner från kvällen innan också, så det var nice.
Men nu ska jag nog avnjuta min sista cigg, fram tills jag går och köper nya dvs. För lat för mitt eget bästa.
Utöver det ska jag nog inte orka göra så jävla mycket. Helt jävla asdöd. Eller ja läsa macbeth bör jag göra. De är nog de enda som sker idag, och diska.. fan det är världens jävla berg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0