Mat.

Jag är hungrig igen, vet dock inte riktigt hur det går ihop. Idag har jag ätit massor. Tryckte dessutom i mig en skål med popcorn nyss. hur jobbig är jag om jag ställer mig o steker lite kött och potatis? bör jag låta det vänta till imorgon och kanske laga något mer normalt för den här tidpunkten på dygnet?

det har flugit en hel del tankar genom skallen den här helgen. och allt har varit så olika beroende på vilka jag är med och vad jag gör för tillfället. Vissa människor får mig att vilja växa upp och att inte sluta upp som dem, andra människor får mig att vilja bli lite mer spontan och lite mer 21 än vad jag är för tillfället.
Så står jag här, förvirrad som aldrig förr och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Är livrädd för en väldans massa och kan inte riktigt släppa taget om den där ilskan som kommer och knackar på dörren med ojämna mellanrum. Vad gör man i det läget? Jag förstår att ingen av er kan förstå fullt ut vad allt det här handlar om, det skulle förvåna mig om någon kunde fatta helt , men nu är det som så att vissa saker vill jag inte skriva ut, vissa känslor och tankar stannar i min hjärna. Där de misshandlar den lite tills huvudet spricker..

Imorgon blir det fan kött och fan vad gott det ska bli. Längtar lite faktiskt.
God natt världen.


Man kanske skulle ta det där erbjudandet och fly till Barbados och jobba där i värmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0