Ny favoritsyssla.

Ursäkta min frånvaro men jag har de senaste dagarna har jag sysslat med något jag tycker är ganska så trevligt och skönt, vilket innebär gå och lägga mig i sängen vid 9 halv 10 tiden. Fruktansvärt skönt. Förvisso har jag även hunnit med både jobb, bad och umgänge med j under de senaste dagarna. Som sagt, det har varit tre bra dagar. Ikväll ska jag bara ligga här hemma och vila fötterna, väldigt ont i dem faktiskt. Därefter får vi se vad kvällen har att erbjuda. Vad som står på matmenyn vet jag inte heller. Vet bara att jag är alldeles för trött för att ställa mig och laga mat just nu. Imorgon är första december o det skrämmer mig. Idag har jag även bestämt mig för vad jag ska hitta på när j fyller år. :) varför jag skriver det här är för att han ska bli nyfiken! Muahaha se på fan. Det kommer bli jättebra :) En till anledning till varför jag inte skrivit på ett par dagar beror på att jag råkade göra sönder min datasladd o kan därför inte ladda datorn, tråkigt nog. Love, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0