Trött!

Idag får jag klaga på att jag är trött. Sovit alldeles för dåligt för att orka jobba 16 timmar idag. Är inte hemma förrän vid 5 inatt och har bara hunnit vila 20 minuter mellan arbetspassen idag. Inte ok det här. Imorgon ska jag inte röra mig ur sängen förrän jag måste bli snygg inför invigningen. Det står att kl är 16.07 i pendeltåget, om den ändå vore det. Till råga på allt är jag inte nöjd med att jag bytte om, inget känns bra på mig just nu och tvättkorgen svämmar över men hinner inte tvätta förrän på söndag. Inte heller hinner jag städa förrän söndag, vilket också känns sådär då det börjar se ut som skit hemma. Aja nu är jag snart framme i stan igen och ska röra på mig. Håll tummarna för att jag ska överleva natten, och för att folk ska känna sig givmilda idag och ge mig tonvis med dricks! Love, M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0